Tuesday 6 July 2010

Primul an de facultate a trecut ... (deja?!)


Si a trecut un an ... Un an de facultate.
Abia astazi am inceput sa aflam si noi rezultatele examenelor din a doua sesiune. Stiu pana acum numai doua note, una buna si una rea. Daca e insa sa ma gandesc cat m-am chinuit sa invat pentru examenul ala al carei note e 'rea', cred ca e multumitoare. Macar e luat.
Ca de obicei, la inceput de an scolar, ma gandeam incantata cat de multe o sa fac, cate note bune o sa iau, cat de usor o sa ajung eu la buget si cat de in fruntea grupei o sa fiu. Si, din nou, ca in toti ceilalti ani de scoala, m-am lasat pagubasa. Planurile mele au luat-o la vale... Dar nu in totalitate. Am facut, de fapt, mult mai multe decat credeam ca voi face. Am descoperit ca iubesc o multime de lucruri pe care nu le gaseam nici macar tentante inainte.
La mine aproape in orice trebuie sa existe o farama de curiozitate, altfel nu ma intereseaza si imi iau repede ochii de pe respectiva chestie. Curiozitatea naste pasiune uneori.
Si daca la inceput de drum eram pasionata de o psihologie aproape in totalitate inchipuita, nefiind pusa la curent cu toate materiile si oportunitatile pe care mi le ofera facultatea, acum sunt chiar pasionata, abia astept noul an, abia astept sa invat iar, sa merg din nou pe holurile minunate ale facultatii, sa urc cu liftul al carei oglinda ma face intotdeauna sa ma simt atat de plina de defecte (din diverse motive).
E superba cladirea, e superba materia, e potrivita atat de mult pentru mine!
Am scapat si cu ceva restante si inca nu imi stiu notele de la doua examene ... Sper sa fie totusi de bine. N-am invatat cat de mult as fi putut, dar am dat foarte mult. In primul semestru mai mult decat in al doilea.

P.S. Ma bucur ca examenul de la experimentala l-am luat cu 10. Am avut niste emotii teribile. A fost un examen din ala la care inveti 500 de pagini de materie (aprox.) si in foaia de examen te trezesti ca trebuie sa faci probleme, nu sa scrii teorie. Ma bucur nu numai pentru ca era un examen foarte greu, ci pentru ca e o materie foarte complexa, care ma atrage pe zi ce trece tot mai mult. Cred ca vreau sa fac mai multe cercetari...
Iar cercetarea mea din semestrul I m-a pasionat enorm! Poate o s-o si postez pe undeva, daca o sa am unde.

2 comments:

  1. o da, si eu care credeam ca oglinda din lift e una din cele mai sincere :))

    zk.

    ReplyDelete
  2. Abia primul an... Ce sa mai spun de mine ca am terminat acum 1 an facultatea, si acum sunt la master. E incredibil cat de repede trece timpul...

    ReplyDelete